FAQ
Ні, не потрібен. Система сама робить знижку зареєстрованому користувачу на першу покупку. Реєстрація.
Ми працюємо для Вас в будні 10:00 - 18:00. Електронні заявки приймаються цілодобово.
Так звичайно.
Але слід розуміти, що товару багато і ми не можемо розмістити всю продукцію у нас в офісі. Тому перед приїздом слід уточнити у менеджера, чи є необхідний товар в офісі? Якщо його немає, необхідно зробити попереднє замовлення і узгодити час Вашого візиту.
Ми не включаємо вартість доставки в ціну товару. Так як доставка здійснюється поштовою службою, обраної при оформленні замовлення, вона оплачується окремо. Також Ви можете порадувати нас своїм візитом і забрати замовлення у нас в офісі.
Більш точну інформацію про доставку дивіться в розділі Доставка і оплата.
Доставка товару кур'єром здійснюється за такими правилами:
- передача і оплата замовлення проводиться кур'єру тільки в будівлях;
- в разі доставки замовлення в громадські місця (магазини, кафе, тощо), передача і оплата товару можливі тільки в офісній частині, а в разі доставки в багатоквартирний житловий будинок - тільки в квартирі;
- доставка великогабаритного вантажу, здійснюється до під'їзду;
- кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації на технічні або комерційні теми, а також виконувати будь-які доручення клієнта;
- перевірка товару в присутності кур'єра, а також всі взаєморозрахунки повинні бути виконані в строк не більше 20 хвилин.
Так, скористайтеся функцією Замовити зворотний дзвінок на Ваш мобільний або міжміський український номер.
Ви можете оплатити своє замовлення будь-яким зручним способом для Вас. Ми приймаємо: платіж з післяплатою в службах доставки, оплату готівкою (при доставці кур'єром; при покупці у нас в офісі) і картами Visa і MasterCard.
Більш точну інформацію про оплату дивіться в розділі Доставка і оплата.